Obecnie, w czasach przekazu cyfrowego, tradycyjne nośniki reklamowe musiały ewoluować. Digitalizacja jest obecna we wszystkich dostępnych formatach reklamowych, pomysłowość i możliwości komunikacyjne marek niejednokrotnie zaskakują. Dotarcie do konsumenta w spersonalizowany i zaskakujący sposób nigdy nie było takie proste.

Rewolucja tradycyjnej komunikacji w punkcie sprzedaży znana jest jako Digital Signage. Dzięki wprowadzeniu różnych rozwiązań technologicznych (panele LCD, LED, itp.), coraz większa liczba sieci handlowych dołącza do tego typu działań i umieszcza w swoich sklepach interaktywne ekrany i inne elementy charakterystyczne dla Digital Signage.

Przykładowo, podświetlany plakat Citylight, oprócz przekazywania treści reklamowych może być wykorzystany do interakcji z konsumentem. Wraz z rosnącą digitalizacją komunikacji wewnątrzsklepowej, centra handlowe oferują zupełnie nowe doświadczenia zakupowe, poprawiając tym samym ocenę wizualną w opinii klientów.

In-Store Media od lat specjalizuje się w rozwoju, zarządzaniu i komercjalizacji wyświetlaczy cyfrowych. Do 12.000 ekranów, które obsługujemy w 5 różnych krajach, dodaliśmy ostatnio Live Callao w El Corte Inglés zlokalizowanym w Plaza de Callao w Madrycie. Jest to największy w Europie ekran o powierzchni 200 metrów kwadratowych, zlokalizowany w samym sercu największej handlowej i rozrywkowej dzielnicy Madrytu. Komunikaty reklamowe na Live Callao emitowane są przez 18 godzin dziennie, docierając tym samym do 23,5 milionów konsumentów rocznie.