in-storemedia marketing shopper

Nowa sieć nośników Digital Signage w Meksyku

18
Maj

farmacia1-1-1024x683

San Pablo Farmacia2

Pod koniec kwietnia, po kilku miesiącach pracy, zakończyliśmy prace związane z instalacją nośników Digital Signage w sieci aptek San Pablo w Meksyku. Jest to dla nas bardzo istotne wydarzenie ponieważ:

a)    Jest to nasz pierwszy projekt Digital Signage w Meksyku.
b)    Zwiększamy zasięg naszych nośników dotychczas ograniczony do sieci supermarketów.
c)    Jesteśmy dumni ze współpracy z renomowaną siecią aptek w mieście Meksyk, którą wyróżnia przede wszystkim pozycjonowanie oraz wysoka jakość usług.

Sieć nośników obejmuje 57 aptek. Podczas jednej wizyty klienci apteki San Pablo mają kontakt z komunikatem reklamowym więcej niż 5 razy. Ekrany pełnią nie tylko rolę nośnika reklamowego ale ułatwiają zarządzanie obsługą klienta – wyświetlają również komunikaty z systemu kolejkowego.

Zasięg sieci to 158 ekranów w dwóch formatach:
a)    Pionowe ekrany, na których emitowane są wyłącznie treści reklamowe.
b)    Poziome ekrany, podzielone na dwie części. 1/3 ekranu to informacja z systemu kolejkowego, 2/3 ekranu to treści reklamowe.

Uruchomienie nowej sieci nośników poprzedzone było wielomiesięcznymi ustaleniami z siecią aptek San Pablo – prezentacjami, spotkaniami w kwestiach technicznych, negocjacjami dotyczącymi umowy, audytami w sklepach, które miały na celu ustalenie optymalnych lokalizacji dla nośników w każdej z aptek w sieci. Instalacje nośników odbyły się w rekordowo krótkim czasie, ostatnie nośniki zostały zamontowane 19 kwietnia 2016r.

Jesteśmy przekonani, że to początek bardzo efektywnej i długotrwałej współpracy handlowej. Jeszcze raz chcemy serdecznie podziękować zespołowi aptek San Pablo za współpracę i pomoc w realizacji projektu. Gratulujemy również naszemu zespołowi w Meksyku realizacji projektu!

 

Aby uzyskać więcej informacji napisz na adres:

info.poland@in-storemedia.com

Udostępnij:
in-storemedia.pl