W obecnych czasach zmieniają się zachowania konsumentów. Zmienił się także sposób, w jaki marki się z nimi komunikują. Odpowiadając na potrzeby rynku in-Store Media sprawdzi, czy klienci docenią możliwość bardziej bezpośredniej i osobistej interakcji.

W centrach handlowych sieci Cencosud – Alto Las Condes, Portal La Dehesa i Florida Center – odwiedzający je klienci będą mieli możliwość interakcji z nośnikami cyfrowymi in-Store Media, wykorzystując swój telefon komórkowy.

Dzięki systemowi, do którego można będzie mieć dostęp za pomocą tagów NFC lub QR-kodu, shopperzy będą musieli wykonać proste działania i połączyć się za pomocą swojego telefonu komórkowego, aby uzyskać dostęp do informacji na temat specjalnych ofert i promocji. Uzyskają ponadto informacje na temat wydarzeń i przestrzenną interaktywną panoramę centrum handlowego. Będą też mogli polubić dany produkt, markę czy centrum handlowe na profilu firmy na Facebook’u.

Nowy model reklamowy, którym zarządza In-Store Media, polega na stosowaniu standaryzowanych obszarów, które pozwalają na realizację kampanii reklamowych o mierzalnych wynikach. Pozwala on równocześnie na dotarcie do grup docelowych klientów w innowacyjny i bezpośredni sposób. Ponadto umożliwia ocenę efektywności kampanii, dostarczając dane pomocne przy tworzeniu strategii komunikacyjnych klientów.