in-storemedia marketing shopper

Możliwości zintegrowanych kanałów sprzedaży

7
Mar

omnichannel-573x496

 

Obecnie kupujący wchodzi w interakcję z produktem za pośrednictwem różnych kanałów – przez kontakt bezpośredni, stronę www, aplikacje mobilne, reklamę w punkcie sprzedaży. Znajduje się tym samym w centrum zintegrowanej i ujednoliconej komunikacji mającej ułatwić proces zakupu.

Ostatecznie to kupujący podejmuje decyzję, którym kanałem się posłuży w celu dokonania zakupu. Dlatego tak istotna jest spójna komunikacja na każdym etapie podejmowania decyzji zakupowej. Jest to nie lada wyzwanie dla detalistów, którzy wkładają wiele wysiłku aby ułatwić podjęcie decyzji kupującemu.
Wierzymy, że takie podejście detalistów powinno się przełożyć na sposób komunikacji marek. Komunikacja w momencie podejmowania decyzji zakupowej powinna podążać za wielokanałowością zakupów i odpowiadać na potrzeby kupującego, korzystającego z danego kanału zakupu. Bez wątpienia jest to spore wyzwanie dla marek ale daje im również nowe możliwości komunikacji.

Wykorzystanie nowych rozwiązań komunikacyjnych w sklepach, takich jak aplikacje mobilne, wirtualna waluta (beacons), personalizowanie przekazu do kupującego, dla detalisty przynosi liczne korzyści: od wzbogacenia doświadczenia zakupowego konsumenta, poprzez wzmocnienie jego więzi z marką, aż po zebranie niezbędnych informacji, które w przyszłości mają na celu usprawnić z nim przyszłą komunikację.

Aby uzyskać więcej informacji napisz na adres:

info.poland@in-storemedia.com

Udostępnij:
in-storemedia.pl