Obejmując swoim działaniem 120 wiodących centrów handlowych we Francji, Live Malls dotarł nad Sekwanę, aby zaoferować markom rozwiązanie zgodne z hasłem „Impact More – Impact Better”.

„Impact more” – maksymalny zasięg

Jesteśmy obecni w 120 z 200 największych centrów handlowych we Francji, oferując pokrycie 90% aglomeracji.
Są to centra handlowe, które mają zawsze na swoim terenie hipermarket: Auchan lub Géant Casino, i słynne marki odzieżowe, perfum, kosmetyczne, elektroniczne itp. Łącznie odwiedza je średnio 2,7 milionów osób dziennie.

„Impact Better” – efektywne dotarcie

Zasięg Live Malls obejmuje centra handlowe o wysokim poziomie konsumpcji co zwiększa efektywność przekazu reklamowego.
Ponadto większość z tych centrów handlowych została przeprojektowana tak, aby poprawić komfort zakupów, co sprzyja dłuższemu przebywaniu w centrum i zwiększa częstotliwość wizyt.