in-storemedia marketing shopper

in-Store Media stawia na rozwój dywizji “in-Store Services”

in-Store Media stawia na rozwój dywizji “in-Store Services”
22
Wrz

In-Store Media Group podjęła decyzję o rozwoju dywizji in-Store Services i tym samym usług związanych z promocjami w miejscu sprzedaży. Wiąże się to z inwestycją w wysokości 2 milionów Euro.

Bliska współpraca z sieciami oraz umowy o wyłącznej obsłudze działań promocyjnych pozwalają nam na oferowanie gwarancji wyłączności w danej kategorii, również w zakresie działań promocyjnych takich jak: promocje z udziałem hostess – degustacje, samplingi, dekoracje końcówek i wysp promocyjnych. Taki model działania podnosi efektywność i jakość akcji promocyjnych oraz pozwala na optymalizację procesu logistycznego.

W ramach dywizji in-Store Services kompleksowo zarządzamy działaniami, co pozwala nam na racjonalizację ilości działań w sklepie, a tym samym na ich lepszym pozycjonowaniu, standaryzacji i zwiększeniu zauważaloności.

Inwestycja w dywizję in-Store Services zawarta w planach strategicznych zapewni 25% wzrost przychodów Grupy in-Store Media do 2020 roku. Na początek rozwój dywizji in-Store Services planowany jest w Hiszpanii i Polsce.

Udostępnij:
in-storemedia.pl