in-storemedia marketing shopper

AKTUALNOŚCI IN-STORE MEDIA

2
Mar

Tysiące produktów i 15 sekund na decyzję: klucz do innowacyjności w punkcie sprzedaży

W celu zapewnienia coraz lepszej widoczności produktów w punkcie sprzedaży, sieci handlowe kładą mocny nacisk na uzyskanie bezpośredniego kontaktu z klientem. Badania wskazują, że aż 79% nowości produktowych poznawanych jest w sklepie. Pomimo rosnącego udziału zakupów online, 82% decyzji zakupowych jest wciąż podejmowanych przy półce sklepowej, przy której notuje się 44% wzrost intencji zakupowej kupujących. …

12
Sty

Korzyści płynące z personalizacji reklamy e-commerce

Jeszcze niedawno standardem w branży reklamowej była niespersonalizowana komunikacja w większości kanałów, która niosła za sobą ten sam przekaz do wszystkich konsumentów. Każdy produkt ma jednak swoją grupę docelową i obecnie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, marki i/lub produkty muszą dostosować swoje przekazy do odpowiednich odbiorców. Wyzwaniem pozostanie odpowiedź na pytanie, jak dotrzeć do docelowej grupy …

14
Gru

5 zasad efektywnej komunikacji cyfrowej w punkcie sprzedaży

  Komunikacja w punkcie sprzedaży jest dla marek dużym wyzwaniem, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Przede wszystkim jeżeli chodzi o jej zauważalność, dotarcie z komunikatem i wpłynięcie na finalną decyzję konsumenta. Dotychczas wykorzystywane w komunikacji w punkcie sprzedaży formaty reklamowe – stopery, naklejki podłogowe, flagi – zostały uzupełnione o komunikację cyfrową – ekrany umieszczone przy półkach …

22
Wrz

in-Store Media stawia na rozwój dywizji “in-Store Services”

In-Store Media Group podjęła decyzję o rozwoju dywizji in-Store Services i tym samym usług związanych z promocjami w miejscu sprzedaży. Wiąże się to z inwestycją w wysokości 2 milionów Euro. Bliska współpraca z sieciami oraz umowy o wyłącznej obsłudze działań promocyjnych pozwalają nam na oferowanie gwarancji wyłączności w danej kategorii, również w zakresie działań promocyjnych …

18
Maj

Nowa sieć nośników Digital Signage w Meksyku

Pod koniec kwietnia, po kilku miesiącach pracy, zakończyliśmy prace związane z instalacją nośników Digital Signage w sieci aptek San Pablo w Meksyku. Jest to dla nas bardzo istotne wydarzenie ponieważ: a)    Jest to nasz pierwszy projekt Digital Signage w Meksyku. b)    Zwiększamy zasięg naszych nośników dotychczas ograniczony do sieci supermarketów. c)    Jesteśmy dumni ze współpracy …

20
Kwi

in-Store Media publikuje wyniki badań

Czterech na pięciu klientów podejmuje decyzje zakupowe w sklepie. Wyniki badania firmy in-Store Media pokazują, gdzie i na jakiej podstawie klienci podejmują decyzje o zakupie konkretnych produktów in-Store Media, zaprezentowała wyniki przeprowadzanych w Polsce badań poświęconych zachowaniom i motywacjom klientów handlu detalicznego. Wynika z nich, że chociaż niemal co drugi klient tworzy listę planowanych zakupów, …

7
Mar

Możliwości zintegrowanych kanałów sprzedaży

  Obecnie kupujący wchodzi w interakcję z produktem za pośrednictwem różnych kanałów – przez kontakt bezpośredni, stronę www, aplikacje mobilne, reklamę w punkcie sprzedaży. Znajduje się tym samym w centrum zintegrowanej i ujednoliconej komunikacji mającej ułatwić proces zakupu. Ostatecznie to kupujący podejmuje decyzję, którym kanałem się posłuży w celu dokonania zakupu. Dlatego tak istotna jest …

28
Sty

Beacon: technologia wpływająca na doświadczenia zakupowe

Dzisiejsi konsumenci korzystają ze smartfonów niemal bez przerwy: podczas zakupów, spaceru i innych codziennych aktywności. Technologia Beacon pozwala na wykorzystanie tych okoliczności aby dotrzeć z informacją o produkcie i dostępnych ofertach w momencie podejmowania decyzji zakupowej. Beacon to malutkie urządzenie składające się z chipa Bluettoth oraz baterii. Emituje ono stały, unikalny sygnał korzystając z energooszczędnej …

15
Sty

Zachowania konsumenta w punkcie sprzedaży

In-Store Media nieustannie analizuje zachowania zakupowe konsumentów. Planując wprowadzenie nowych nośników reklamowych czy oferując klientom kampanie w punkcie sprzedaży staramy się zrozumieć różne rodzaje komunikatów reklamowych (sprzedażowe, wizerunkowe), to w jaki sposób konsumenci planują zakupy, decydują o wyborze danej marki, produktu. Skąd czerpią informacje o nowościach na rynku. Poniżej prezentujemy wyniki badań na temat zachowań …

11
Sty

Od tradycyjnej komunikacji do Digital Signage

  Obecnie, w czasach przekazu cyfrowego, tradycyjne nośniki reklamowe musiały ewoluować. Digitalizacja jest obecna we wszystkich dostępnych formatach reklamowych, pomysłowość i możliwości komunikacyjne marek niejednokrotnie zaskakują. Dotarcie do konsumenta w spersonalizowany i zaskakujący sposób nigdy nie było takie proste. Rewolucja tradycyjnej komunikacji w punkcie sprzedaży znana jest jako Digital Signage. Dzięki wprowadzeniu różnych rozwiązań technologicznych …

8
Sty

Marketing doświadczeń

Firma in-Store Media, wspólnie z profesorem I. Gallo, związanym z Hiszpańską Szkołą Biznesu (IESE Business School), zorganizowała  wyjątkowe spotkanie w AESE – Szkole Biznesowej w Lizbonie. Jego celem było przybliżenie czym jest marketing doświadczeń oraz zaprezentowanie zalet i możliwości jakie oferuje markom. Głównym celem marketingu doświadczeń jest umożliwienie konsumentowi bezpośrednich doświadczeń z marką. Przedstawiamy trzy …

4
Sty

Komunikacja w punkcie sprzedaży

Firma In-Store Media stworzyła przewodnik, który wyjaśnia i opisuje najważniejsze elementy komunikacji z klientem w momencie sprzedaży. W celu zawarcia w naszym przewodniku możliwie najrzetelniejszych informacji, przeprowadziliśmy badania wraz z Salvetti & Llombart, by poznać i zrozumieć dynamikę zakupów przeprowadzanych w hiszpańskich gospodarstwach domowych. Aby zapewnić sprawną komunikację w punkcie sprzedaży, należy pamiętać o trzech …

1
Sty

Live Malls dociera do Francji

Obejmując swoim działaniem 120 wiodących centrów handlowych we Francji, Live Malls dotarł nad Sekwanę, aby zaoferować markom rozwiązanie zgodne z hasłem „Impact More – Impact Better”. „Impact more” – maksymalny zasięg Jesteśmy obecni w 120 z 200 największych centrów handlowych we Francji, oferując pokrycie 90% aglomeracji. Są to centra handlowe, które mają zawsze na swoim …

29
Gru

Francja – siódmy kraj

W 2013 roku spełniliśmy marzenie, nad którego realizacją pracowaliśmy przez bardzo długi okres: rozpoczęliśmy działalność na terenie Francji! Podpisaliśmy umowy z dwoma przedstawicielami czołowych sieci sprzedaży detalicznej – Immochan (grupa kapitałowa Auchan) i Mercialys (grupa kapitałowa Casino). Pod względem wielkości rynku reklamowego Francja znajduje się na 7 miejscu na świecie i na 3 miejscu w …

17
Gru

Badanie Eye-Cam: Jaki wpływ ma komunikacja w punkcie sprzedaży?

in-Store Media przedstawiła wyniki innowacyjnego badania zrealizowanego wspólnie z TNS, w którym dokonano analizy zachowania shoppera w punkcie sprzedaży. Wykorzystano nową metodę Eyecam, która przez okulary z zainstalowaną kamerą dokonuje pomiaru pola widzenia shoppera, kiedy ten dokonuje zakupów. Dzięki tej technologii możliwe było zarejestrowanie każdorazowo nośników reklamowych w sali sprzedaży, które pojawiły się w polu …

in-storemedia.pl