in-storemedia marketing shopper

BADANIA SHOPPER-MARKETINGOWE

Prowadzone przez nas badania mają na celu ocenę efektywności reklamy in-store zarówno pod kątem wpływu na poziom sprzedaży jak i na budowanie wizerunku marki.

Kondycja marki

Badamy i analizujemy wpływ reklamy w punkcie sprzedaży na kondycję marek pod kątem wielu zmiennych, takich jak TOM marki, zapamiętywalność reklamy i wpływ na intencje zakupowe kupujących.

  • Badania rynku są prowadzone w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Meksyku, Argentynie i Chile.
  • Baza ponad 10000 wywiadów i ankiet przeprowadzonych w punkcie sprzedaży, z udziałem ponad 90 marek.

Przykłady badań

Efektywność sprzedaży

Ponad 400 badań efektywności sprzedaży w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Argentynie i Meksyku.

Przykłady badań

Instytuty badawcze

Przy realizacji badań współpracujemy z instytucjami zewnętrznymi, co gwarantuje wiarygodność danych (m.in. TNS Global, Research International, IRI, Nielsen, IPSOS), a także w oparciu o dane dostarczane przez sieci handlowe.

Badania obejmują kampanie reklamowe przeprowadzone w latach 2000 – 2015.

logotemps

in-storemedia.pl